www.darkelf.cz

  Lexikon Dark elfa

  Slovníček pojmů ze hry Dark elf

Menu

Hlavní stránka
Slovo úvodem

Seznam stránek

Seznam klanů

Lexikon

Historie

Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo

Diskusní fórum

Zásobník nápadů

Začátečník radí začátečníkům

Nejlepší odkazy

Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu

DE - koment
DE - pokladna
Rada starších

Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE

Pán hradu
Město snů

A | B | C | Č | D | E | F | G | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | Ř | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž

B

ban, banán - zákaz přihlášení od správců hry, za nevhodné chování, porušovaní kodexu

barbaři - velmi útočná dobyvačná rasa, jejich obranou je útok; mají nejsilnější útočnou jednotku (berserker); excelují v dobývání zemí, slabší jsou v magii (zaříkávač) a obraně (válečník); jsou schopni obsadit velké množství zemí, ale kvůli nižšímu počtu kol v pozdější fázi hry ztrácejí (kol za den 7, peníze při startu 2000, limit kouzel 80, mana při startu 100)

berserker - útočná jednotka rasy barbarů (verbování 100 zlatých a 5 many, žold 4 zlaté, útok 9, obrana 3)

blesk - kouzlo, cena 200 many - zabije 3 - 5 procent vojáků v zemi

blokař - hráč většinou s rasou s dobrou obranou, nebojuje, jen sedí na mapě a blokuje úmyslně nebo neúmyslně ostatní

bodování klanů - za výhru v lize získává klan body dle obtížnosti ligy; ve statistikách (a na úvodní stránce hry) je žebříček nejlepších klanů; členové klanu jsou seřazeni podle pozice a také podle užitečnosti pro klan; pokud vyhraješ ligu, tak dostaneš body za užitečnost pro klan a budeš zobrazen v klanu na vyšším řádku; aby se body z případné výhry započítaly klanu, musí být aliance založená a u ní nastaven klan

bojeschopnost (level hrdiny) - tento level se využije pouze v akčních ligách (1a, 2Aa, ...); v klasických ligách je k ničemu; v zemi, kde je hrdina, se zvyšuje každým přepočtem bojeschopnost vojska o tolik procent, na kolikátém levelu je hrdina vycvičen

bonusy hrdinů vůči jiné rase - pokud má hrdina bonus proti rase, na kterou právě útočí, bude útok silnější (bonus se počítá +20% z útočné síly vojska, ne staveb); pokud je země, ve které se nachází hrdina, napadena rasou, na kterou má hrdina slabost, bude obrana země slabší (sníží se o 20% obranná síla vojska, ne staveb)

bouře - kouzlo, cena 250 many - zabije 3 - 5 procent lidí a vojáků v zemi

brána času - stavba; zvýší počet herních kol k odehrání o dva; kola přibudou až po přepočtu; postavením více budov se dále počet kol za den nezvyšuje; cena 16000 zlatých

bronzový klíč služba, 3 DEKy - majitel tohoto obyčejného klíče může odemknout bránu vedoucí do nových končin - může se zaregistrovat do zamčené ligy; platnost je půl roku; klíč lze použít pouze 1x


Poděkování zdrojům:

Nápověda hry Dark elf
Therosův Slovníček DE (na stránkách klanu Strength and honor)
webové stránky klanu Minas Tirith


(c) 2011 Pavel D. F. Hrubý, paveldf@gmail.com