Menu
Hlavní stránka
Slovo úvodem
Seznam stránek
Seznam klanů
Lexikon
Historie
Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo
Diskusní fórum
Zásobník nápadů
Začátečník radí začátečníkům
Nejlepší odkazy
Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu
DE - koment
DE - pokladna
Rada starších
Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf
Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE
Pán hradu
Město snů
dárek - zlato nebo mana od DE v průběhu hry
darování hrdiny jinému hráči - darování hrdiny jinému hráči je možné jedině v případě, že hrdina je v pekle, tj. nesmí být v lize; obdarovaný hráč dostane darovaného hrdinu opět do pekla, ne do ligy
DarkElfí univerzita - tuto stavbu mohou stavět a používat pouze temní elfové; každé kolo se 20% jednotek druhého stupně přemění (vyškolí) na magické jednotky třetího stupně; jiným rasám to nefunguje; cena 1000 zlatých
DE = Dark Elf - celá hra Darkelf, nebo DE jako zlý pán světa, kterého je nutno porazit
DEKy - DE-kredity - platidlo na DE, možno koupit, vyhrát, dostat v ligách; naspořené DE-kredity nezmizí po dohrání ligy, hráč je vlastní stále; hráč je může libovolně utratit, koupit si za ně herní výhody, hrdiny, artefakty nebo jimi může uplácet své soupeře, což u zlatých a many nelze
démon - útočná jednotka rasy mágů (verbování 20 many, žold 6 zlatých, útok 7, obrana 2)
démon kamene - kouzlo, cena 4000 many - tato mocná bytost rozboří jakoukoliv vojenskou pevnost či hradbu
děs obyvatelstva - kouzlo, cena 100 many - speciální kouzlo rasy Skuruti; obyvatelé v hrůze prchají a nebrání zemi při útoku; platí na Lidi, Skřety, Skuruty a Hobity
destrukce (level hrdiny) - platí pro vojenský útok plenivý; za každý level se zvýší o +1 procento počet zbouraných domů soupeři; hrdina se musí útoku osobně účastnit; level destrukce zvyšuje hrdinovi šanci vniknout do krypty
dílna - stavba zlepší produktivitu a tím i zisk peněz v této zemi o 5 procent; cena 600 zlatých
díra - díra v magické obraně vládce, v jedné nebo více zemích nemá dostatečnou MO
díra - ve smlouvě - chyba ve smlouvě, které může jedna ze smluvních stran využít k poškození druhé strany, považováno za nečestné, ale není to protiprávní - viz kodex
DK = Dvojitá kletba - kouzlo, cena 190 many - má stejný účinek jako dvě obyčejné kletby; sníží porodnost, zisk peněz a many na absolutní minimum
DM - deathmatch - liga boj více hráčů "všichni proti všem"
DM – démon magie - kouzlo, cena 5000 many - tato mocná bytost vysaje energii a v prach obrátí jakoukoliv magickou věž či svatyni
doba hraní - počet dnů od startu ligy; nebo-li kolik přepočtů proběhlo (u akčních lig je jich mnoho za jediný den)
dobrá kouzla (žlutá) - tato kouzla pomáhají hráči, na kterého jsou seslaná; vyhodnocují se o přepočtu jako první, tedy dříve než zlá kouzla (červená); procházejí magickou obranou země 2x lépe; magické štíty se vyhodnocují jako poslední z dobrých kouzel, proto ostatním dobrým kouzlům nebrání projít obranou
dobyvačný útok - zvítězíš-li, získáš zemi soupeře; pozor, zemi bude bránit i obyvatelstvo (každý silou 1); ztráty vojsk jsou velké na obou stranách; při dobytí země se zboří 10 procent domů a zemře většina obyvatelstva; tvá armáda zůstane v dobyté zemi, pokud je v ní dostatečný počet volných domů; není-li, přebytek vojáků se vrátí zpět do výchozí země
domy - pokud nemáš volné domy, je výhodné přikoupit další, aby se ti po odehrání herního kola mohli narodit noví obyvatelé; obrázek domů země se mění podle počtu postavených domů
dřevěné hradby - stavba; nejmenší pevnost; obrana se zvýší o 10 procent; zboří původní pevnost; cena 2000 zlatých
dřevěný klíč - služba, 0,5 DEKů - majitel tohoto nejlevnějšího klíče může odemknout bránu vedoucí do nových končin - může se zaregistrovat do zamčené ligy; platnost je půl roku; klíč lze použít pouze 1x
dubodub - obranná jednotka rasy entů (verbování 20 zlatých, žold 0, útok 4, obrana 6)
dvojtah - odehrání kol šetřených jeden den, maximum je trojtah, víc kol našetřit nelze