www.darkelf.cz

  Lexikon Dark elfa

  Slovníček pojmů ze hry Dark elf

Menu

Hlavní stránka
Slovo úvodem

Seznam stránek

Seznam klanů

Lexikon

Historie

Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo

Diskusní fórum

Zásobník nápadů

Začátečník radí začátečníkům

Nejlepší odkazy

Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu

DE - koment
DE - pokladna
Rada starších

Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE

Pán hradu
Město snů

A | B | C | Č | D | E | F | G | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | Ř | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž

H

házet - naházet něco - nakouzlit na někoho červená kouzla

herní kolo - každý den ti přepočet (systém) dává určitý počet herních kol dle rasy, kterou sis zvolil v registraci; klikáním na ikonu herního kola odehráváš jednotlivá kola a za ně dostáváš zlaté a manu

herní svět - Dark Elf je rozdělen do mnoha samostatných lig (jakoby samostatných serverů) podle obtížnosti

hobiti - maličcí a pracovití hobiti mají nejvíce herních kol a díky tomu jsou nejlepší ekonomickou rasou ve hře; vydělávají spousty zlatých a nejvíce plní alianční pokladnici; jejich slabinou jsou nejslabší vojenské jednotky ze všech ras; proto je vyvažují počtem, stavbami a později i magií (kol za den 11, peníze při startu 3000, limit kouzel 45, mana při startu 50)

hodit štíty - zvednout MO, viz VMŠ a MŠ

hodnost - hodnost je důležitý parametr ovlivňující tvůj příjem zlatých a many; hodnost ti může zdvojnásobit příjmy, nebo snížit příjmy na čtvrtinu; vliv hodnosti můžeš vidět v centrále, ale jsou zde jistá omezení; máš-li hodnost ve výši dvojnásobku základní hodnosti ligy, tak se již příjmy nezvyšují; naopak dolní mez snižování příjmů je 1/4 základní hodnosti ligy; hodnost se nepřenáší do jiných lig, po registraci do ligy se hodnost vždy nastaví na základní hodnotu dané ligy; každý dobrý hráč by si měl hodnost hlídat; hodnost má za úkol do jisté míry chránit malé hráče před velikými; pokud hodnězemičkový hráč napadá a dobývá malé hráče, klesá mu za každou dobytou zemi hodnost a tím klesají i příjmy zlatých a many; naopak, pokud je malý hráč odvážný a pustí se do boje s velikým hráčem, hodnost mu za každou dobytou zem roste a tím i příjmy zlatých a many; proto jeden hráč jen velice obtížně dobyje celou mapu, čím je větší, tím těžší je pro něj si udržet hodnost a tím i příjmy; hodnost tak nutí hráče (je to pro ně výhodné), aby neničili ty malé, ale odvážně se pouštěli do boje se sobě rovnými nebo silnějšími

hodnost snižuje - za neúspěšný dobyvačný útok (u plenivého útoku hodnost nikdy neklesá); úspěšný dobyvačný útok na 2x menšího hráče (v ligách za klíč 3x menšího); postih neplatí na Posly Dark Elfa; pokud ti soupeř dobyje zemi

hodnost zvyšuje - úspěšný dobyvačný útok na neobsazenou zemi; úspěšný dobyvačný útok na alespoň polovičního (v ligách za klíč třetinového) či většího hráče (myšleno počtem zemí); každý přepočet roste hodnost všem hráčům. Těm, kteří mají hodnost velice nízkou, roste rychleji, než těm, kteří mají hodnost vysokou

hory a pohoří - nelze zaútočit na sousední zemi, jestliže hranici tvoří pohoří či hory

hospoda pro hrdinu - stavba; opilí vojáci se nechají zverbovat za méně zlatých; snižuje o 1/3 cenu zlatých za vojáky; máš-li v pekle hrdinu, skrze hospodu si ho můžeš přivést do této země; povoleno je přivolat pouze jednoho hrdinu za věk; cena 5000 zlatých

hraje se víkend - některé ligy se nehrají v sobotu a neděli, to je výhodné pro ty co hrají pouze v práci či ze školy

hrdina - hrdinové jsou výjimeční bojovníci, kteří se pohybují po mapě Dark Elfa a pomáhají v boji a magii; hráči je mohou trénovat bojem a tím zvyšovat jejich dovednosti; nově zaregistrovaný hráč získá automaticky hrdinu pro nováčky, ale bez výcviku; hrdinovi zlepšují vlastnosti také artefakty, které může nalézt v kryptách nebo koupit na aukci artefaktů; lepšího hrdinu si hráč může koupit za DE-kredity ve službách a nebo již vycvičeného v aukci hrdinů, kde je ostatní hráči levně nabízejí; hráč může mít na účtu více hrdinů, ale v registraci do ligy si může zvolit pouze jednoho; povolání druhého hrdiny umožní až postavení stavby Hospoda; hrdina zůstává hráči i po skončení ligy; v registraci si ho opět můžeš vzít do další ligy; hrdinu má hráč napořád, pokud mu nezemře, není zajat, převeden jinému hráči, nebo prodán v aukci; na aukci si také můžeš koupit vycvičeného hrdinu, často velmi výhodně

hrdina, krypty a artefakty - hrdina prozkoumává na mapě rozmístěné krypty a hledá v nich artefakty; u každé krypty je napsáno, jak velkému nebezpečí musí hrdina čelit, pokud do ní vstoupí; základní krypty nepředstavují žádné nebezpečí, ale jsou v nich levné artefakty; čím je krypta nebezpečnější, tím je větší riziko, že přijde hrdina o život nebo se mu poškodí artefakt; každý artefakt vylepšuje hrdinovi nějakou vlastnost

hromadné kupování staveb a mágů - služba, 3 DEKy - po dobu třech měsíců můžeš hromadně kupovat a prodávat stavby a verbovat mágy dle magické obrany zemí; tato služba ti velice urychlí hraní

hřbitov - tuto stavbu mohou stavět pouze nekromanti; zvýší úspěšnost obětiště při obětování obyvatelstva; tuto stavbu umějí použít (ne postavit) také temní elfové, jiné rasy ne; cena 300 zlatých a 30 many


Poděkování zdrojům:

Nápověda hry Dark elf
Therosův Slovníček DE (na stránkách klanu Strength and honor)
webové stránky klanu Minas Tirith


(c) 2011 Pavel D. F. Hrubý, paveldf@gmail.com