www.darkelf.cz

  Lexikon Dark elfa

  Slovníček pojmů ze hry Dark elf

Menu

Hlavní stránka
Slovo úvodem

Seznam stránek

Seznam klanů

Lexikon

Historie

Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo

Diskusní fórum

Zásobník nápadů

Začátečník radí začátečníkům

Nejlepší odkazy

Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu

DE - koment
DE - pokladna
Rada starších

Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE

Pán hradu
Město snů

A | B | C | Č | D | E | F | G | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | Ř | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž

K

k - kilo, znamená tisíc (2k = 2000)

K = Kletba - kouzlo, cena 100 many - funguje jako kouzla Nepokojenost, Krupobití a Magický vír dohromady

kamenné cesty - stavba; útok je silnější o 5 procent; lze kombinovat s pevnostmi; cena je 1600 zlatých

kasa - alianční pokladna

katapult - stavba; zvýší útočnou sílu každého útoku z této země o hodnotu 60; útok musí být silný alespoň 200; cena 2000 zlatých

klan - aliance je dočasný spolek hráčů v jedné lize, když liga skončí, aliance a její fórum se smaže; proto jsou ve hře klany, ty jsou trvalé, mají trvalé bodování a mohou mít stovky členů; ve hře je mnoho klanů, záleží na tobě, kterému klanu pošleš přihlášku; pak čekáš, zda-li tě velitel klanu přijme

klasické ligy - jsou nenáročné, herní kola dostáváš každý den o půlnoci a máš pak celý den k jejich odehrání

klíč - pro vstup do vyšších placených lig (různé druhy a ceny klíčů, kupují se za DEky)

klíč pro vstup do arény - služba, 12 DEKů - správce ti za tučný poplatek prodá klíč od arény; vstup do arény s protivníkem co nejrychleji, neboť ji můžou jiní vládci obsadit; platnost je půl roku; klíč lze použít pouze 1x

klíčky - jméno a heslo vládce

kodex - kodex hráče DE, kodex cti, měl by být dodržován; najdete ho na této adrese

kouzelná hůl - služba, 7 DEKů - za poplatek ti zapůjčí zaklínač z Prokleté věže kouzelnou hůl, síla každého kouzla seslaného tebou se zvýší o 30% (hůl zvedá sílu jako jedna z magických věží); vrátit ji musíš za 30 dnů

kradení (level hrdiny) - hrdina krade při všech typech útoků, které byly úspěšné; tato vlastnost neplatí na neobsazené země; za každý level se zvýší o +1 procento částka ukradená soupeři; level kradení zvyšuje hrdinovi šanci vniknout do krypty

krajník - obranná jednotka rasy hobitů (verbování 22 zlatých, žold 3 zlaté, útok 2, obrana 2)

krmit - krmit mága, ekonomické rasy vydělávají spoustu zlata do pokladny, zlato vybírá mág a roste rychleji

krupobití - kouzlo, cena 50 many - potluče úrodu a země má nižší produktivitu a tím i příjem peněz o 30%; příjem peněz nelze snížit pod 70%

krypty - krypty jsou místa na mapě, které mohou prozkoumávat pouze hrdinové; v kryptách může hrdina nalézt artefakty, zlaté, manu, opravit si artefakt a nebo získat level k některé vlastnosti; ale také může v kryptách poškodit artefakt, ztratit život či ztratit level k některé vlastnosti (neplatí u krypty s nebezpečností žádná)

kult - hráč který má 7 VMV, může založit kult, pokud mu kult podpoří 35% zemí, může útočit na DE z jedné ze zemí, kde má VMV postavenou


Poděkování zdrojům:

Nápověda hry Dark elf
Therosův Slovníček DE (na stránkách klanu Strength and honor)
webové stránky klanu Minas Tirith


(c) 2011 Pavel D. F. Hrubý, paveldf@gmail.com