www.darkelf.cz

  Lexikon Dark elfa

  Slovníček pojmů ze hry Dark elf

Menu

Hlavní stránka
Slovo úvodem

Seznam stránek

Seznam klanů

Lexikon

Historie

Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo

Diskusní fórum

Zásobník nápadů

Začátečník radí začátečníkům

Nejlepší odkazy

Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu

DE - koment
DE - pokladna
Rada starších

Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE

Pán hradu
Město snů

A | B | C | Č | D | E | F | G | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | Ř | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž

O

obětiště - stavba; každé postavené obětiště ti umožní 1x obětovat bohům zlato, manu nebo životy obyvatel; pokud budeš mít štěstí a bohové tě vyslyší, darují ti mnohem více zlata a many; tuto stavbu lze postavit až po ukončení registrací hráčů do ligy; cena 1500 zlatých a 100 many

obchodka = obchodní smlouva

obchodní smlouvy - vyplatí se je uzavírat; zvyšuje příjem zlatých zemím, které ji uzavřely (o 18% v případě, že obě země mají stejný počet obyvatel); vzájemný příjem zemí z obchodní smlouvy se porovnává podle počtu obyvatelstva, ne podle staveb či ostatních obchodních smluv

obrana (level hrdiny) - za každý level se zvýší síla vojenské obrany v zemi, kterou brání hrdina, o +1 procento; bonus platí jen na vojsko, ne na podpůrné stavby

obřadka - obřadní svatyně - stavba; nejmenší magická věž; přidá 10 many každé kolo; zvýší magickou obranu země o 10 procent; zboří původní magickou věž; cena 300 zlatých a 300 many

odlogovat se - odejít z ligy, v menu nastavení - odkaz otazník

ochranná lhůta - aby se mohl každý hráč v klidu rozehrát, je první tři dny (den: 0, 1 a 2) zakázáno kouzlit jakékoliv kouzla na ostatní hráče; jde seslat kouzla jen na své a neobsazené (prázdné) země; na začátku doporučuji sesílat kouzlo Spokojenost do země kam útočíš; třetí den můžeš začít kouzlit na země ostatních hráčů a oni zase na tebe

okrádačky - kouzla ukrást manu a zlato

OMV = obraná magická věž - stavba; zvýší magickou obranu země o hodnotu 50; nepotřebuje ke své činnosti magické jednotky; zboří původní magickou věž; cena 200 zlatých a 200 many

opětovná registrace - služba, 2 DEKy - bohové ti povolí druhou registraci do ligy, pokud ses již jednou v daný den zaregistroval (normálně se lze registrovat jedním vládcem pouze 1x denně)

opravování artefaktů - protože se artefakty poškozují, je možné je za DE-kredity opravit; artefakt je nepoškozený, pokud je jeho stav 100%; za sto dní (v klasických ligách) používání se artefakt rozpadne na prach a už nejde opravit; artefakty z nejslabších setů opravíš za 1 DE-kredit, lepší za 2, 4 a 8 DE-kreditů; ty nejlepší ze setu Dark Elfa opravíš za 16 DE-kreditů

osvobození hrdiny - hrdinu může osvobodit jen majitel či člen aliance; člen aliance ho nezíská do svého majetku, hrdina dál patří původnímu majiteli; hrdinu lze osvobodit jen dobyvačným útokem; pokud hrdinu nikdo neosvobodí do konce věku ligy, propadá hrdina nastálo do majetku věznitele; pokud je to nezávislá zem, hrdina zemře (žízní v kleci)

OV - obranné vozy - stavba; přidá k obraně země hodnotu 100; cena 1800 zlatých


Poděkování zdrojům:

Nápověda hry Dark elf
Therosův Slovníček DE (na stránkách klanu Strength and honor)
webové stránky klanu Minas Tirith


(c) 2011 Pavel D. F. Hrubý, paveldf@gmail.com