www.darkelf.cz

  Lexikon Dark elfa

  Slovníček pojmů ze hry Dark elf

Menu

Hlavní stránka
Slovo úvodem

Seznam stránek

Seznam klanů

Lexikon

Historie

Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo

Diskusní fórum

Zásobník nápadů

Začátečník radí začátečníkům

Nejlepší odkazy

Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu

DE - koment
DE - pokladna
Rada starších

Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE

Pán hradu
Město snů

A | B | C | Č | D | E | F | G | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | Ř | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž

Z

zabiják - obranná jednotka rasy mágů (verbování 4 many, žold 1 zlatý, útok 2, obrana 5)

zachrámovat - zvýšit MO postavením chrámů (MO*3)

zajmutí hrdiny - hrdina je zajat soupeřem, pokud přežil prohraný boj a nepodařilo se mu utéct; zajatý hrdina je na mapě zobrazen v kleci; z klece vyleze hrdina až na konci ligy, když je liga dohraná; vyleze z klece a stane se služebníkem hráče, který ho zajal; s hrdinou nemůže nikdo manipulovat, hrdina se nemůže přesunout; pokud původní vlastník hrdiny abdikuje z ligy a nechá tak hrdinu napospas, je hrdina ztracen a zůstává v kleci v lize; pokud hráč zajal hrdinu soupeři a poté abdikuje z ligy před tím, než bude liga dohraná, ztrácí hrdinu a hrdina zůstává v lize zajat neutrální zemí

zaklínač - magická jednotka rasy temných elfů (verbování 60 zlatých a 10 many, žold 10 zlatých, útok 4, obrana 5)

založení klanu - máš-li dostatek DE-kreditů, můžeš si založit vlastní klan (ve službách koupíš službu Můj klan)

zaříkávač - magická jednotka rasy barbarů (verbování 160 zlatých a 20 many, žold 11 zlatých, útok 5, obrana 4)

zasypání - kouzlo, cena 1200 many - speciální kouzlo rasy Mágové; zničí stavby Podzemní tunely, Rudný důl, Zlatý důl a Mithrilový důl; platí pouze na Skřety a Trpaslíky.

zavírat - hráč, s kultem a podporou, který dobýjí DE, zavírá

zbrojnoš - obranná jednotka rasy lidí, verb stojí 30 zlatých, žold každé kolo 1 zlatý, síla útoku 1, síla obrany 5

zemětřesení - kouzlo, cena 800 many - zničí 5 - 10 procent všech domů v zemi; zabije 5 - 10 procent lidí a vojáků v zemi

zisk 100 many z Města nekromantů - služba, 5 DEKů - nekromanti ti za úplatu předají 100 duší zemřelých otroků, ze kterých získáš 100 many; město nekromantů však není schopno zamordovat tolik nebožáků častěji než jednou za dva dny

zisk 200 many z Mramorové věže - služba 10 DEKů - velmistr z Mramorové věže souhlasí se zasláním 200 many za poplatek; maximálně však jedenkrát za tři dny

zisk 400 zlatých za svitky - služba, 2 DEKy - obchodník říká, že za tuto provizi prodá některé tvé staré magické svitky a ty za ně dostaneš 400 zlatých; službu můžeš využít jen jednou za den

zlá kouzla (červená) - zlá (červená) kouzla snižují výkonnost hospodářství, ničí domy, zabíjí vojáky a obyvatelstvo a boří stavby; aby zlé kouzlo prošlo, musí být jeho síla větší než magická obrana země

zlatý důl - stavba; přidá každé kolo 100 zlatých; cena 2500 zlatých

zlatý prut v ceně 1000 zlatých - služba, 5 DEKů - cechmistr ze země Sídlo alchymistů nabízí výměnu zlatého prutu v ceně 1000 zlatých; další prut je schopen vyrobit za dva dny

zlotr - magická jednotka rasy skurutů (verbování 100 zlatých a 30 many, žold 16 zlatých, útok 5, obrana 3)

zmrtvýchvstání - kouzlo, cena 1000 many - speciální kouzlo rasy Nekromanti; mrtví vojáci ožijí a zaplní všechny volné domy země zombiema, ti okamžitě brání zemi; platí pouze na Nekromanty

zombie - obranná jednotka rasy nekromantů (verbování 10 zlatých, žold 1 zlatý, útok 1, obrana 4)


Poděkování zdrojům:

Nápověda hry Dark elf
Therosův Slovníček DE (na stránkách klanu Strength and honor)
webové stránky klanu Minas Tirith


(c) 2011 Pavel D. F. Hrubý, paveldf@gmail.com