www.darkelf.cz

  Lexikon Dark elfa

  Slovníček pojmů ze hry Dark elf

Menu

Hlavní stránka
Slovo úvodem

Seznam stránek

Seznam klanů

Lexikon

Historie

Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo

Diskusní fórum

Zásobník nápadů

Začátečník radí začátečníkům

Nejlepší odkazy

Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu

DE - koment
DE - pokladna
Rada starších

Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE

Pán hradu
Město snů

A | B | C | Č | D | E | F | G | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | Ř | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž

A

akční ligy - se hrají obvykle celý den, kola dostáváš každých 15 minut, hra má rychlý průběh a je náročnější na čas

AL - alianční deathmatch - vyhrává poslední aliance na mapě – hraje se jen jedna oblast mapy

alchymista - magická jednotka rasy hobitů (cena 100 zlatých a 25 many, žold 17 zlatých, útok 1, obrana 1)

ali - aliance, alianční - skupina (max.) 8 hráčů, kteří spolupracují na poražení nepřátel, většinou krmí ali mága; je výhodné být členem aliance; získáš tak spoluhráče, na které se můžeš spolehnout a kteří ti pomohou, budeš-li na tom zle; osamělý hráč bez aliance je lákavým cílem nepřátel; aliance má své vlastní alianční fórum, na kterém se plánuje společná taktika; každý hráč si může vytvořit svou alianci nebo požádat o vstup do jiné aliance; pokud jsi členem aliance, zobrazí se ti přehledná tabulka, kde se zobrazují důvěrné údaje o tobě a o ostatních členech aliance; z aliance můžeš kdykoliv vystoupit; v jedné alianci může být maximálně 8 členů (kromě speciálních lig); pokud jsi v alianci, automaticky odvádíš do alianční pokladny poplatek 4% ze zisku peněz a many; je na veliteli, zda-li ti dá právo čerpat zlaté a manu z pokladnice; můžeš ho o právo požádat

ali mág - mág který je podporován celou aliancí, aby byl nejsilnější v lize, aliance s nejsilnějším mágem zpravidla vyhrává

alianční erb - signalizuje příslušnost hráče k některé alianci, je-li na erbu korunka, je hráč velitel aliance

aréna - liga pro (zpravidla) dva hráče, kteří změří svoje síly, exkluzivní liga, zvítězí ten kdo zbude na mapě

aréna - stavba; zvýší útočnou sílu o 10 procent; lze kombinovat s pevnostmi; cena 3600 zlatých

artefakty - vybavení hrdinů - artefakty hledají hrdinové v kryptách; čím nebezpečnější je krypta, tím větší je šance, že hrdina získá lepší artefakt; každý artefakt vylepšuje hrdinovi nějakou vlastnost, ty lepší i více vlastností najednou; pokud je hrdina v lize, pak se každý den poškozují všechny jeho artefakty o 1%; oblečené i neoblečené; v akčních ligách je to 1% za několik přepočtů, dle rychlosti akční ligy; v pekle to neplatí, tam se nepoškozují

aukce artefaktů - pokud máš artefakt, který nechceš, nebo potřebuješ DE-kredity, můžeš ho prodat v aukci artefaktů; zde za vstupní poplatek můžeš vložit artefakt do aukce; polovinu z vydražené ceny si bere systém jako poplatek; také si na aukci artefaktů můžeš nějaký artefakt koupit; zadáš cenu a čekáš, zda-li jiný hráč nezadá vyšší; pokud ne, za dva dny se objeví artefakt u tvého hrdiny; pokud je artefakt v aukci a tvého hrdinu s tímto artefaktem někdo zajme, získává DE-kredity za případný prodej on


Poděkování zdrojům:

Nápověda hry Dark elf
Therosův Slovníček DE (na stránkách klanu Strength and honor)
webové stránky klanu Minas Tirith


(c) 2011 Pavel D. F. Hrubý, paveldf@gmail.com