Menu
Hlavní stránka
Slovo úvodem
Seznam stránek
Seznam klanů
Lexikon
Historie
Paladinové
členové klanu
síň slávy
kontakt
heslo
Diskusní fórum
Zásobník nápadů
Začátečník radí začátečníkům
Nejlepší odkazy
Dark elf.cz
Dark elf.sk
Dark elf.eu
DE - koment
DE - pokladna
Rada starších
Akademie Darkelfa
Báje a legendy ze zemí Darkelfa
Dark elf Info
Dark elf Times
DE nápověda pro mírně pokročilé
DEfičurky
FAQ - Dark elf
Kesikovo DEsatero
Neoficiální Dark Elf FAQ
Rady pro hru DarkElf
Výpočty
Výpočty Asasínů
Výpočty pro internetovou hru DE
Pán hradu
Město snů
k - kilo, znamená tisíc (2k = 2000)
K = Kletba - kouzlo, cena 100 many - funguje jako kouzla Nepokojenost, Krupobití a Magický vír dohromady
kamenné cesty - stavba; útok je silnější o 5 procent; lze kombinovat s pevnostmi; cena je 1600 zlatých
kasa - alianční pokladna
katapult - stavba; zvýší útočnou sílu každého útoku z této země o hodnotu 60; útok musí být silný alespoň 200; cena 2000 zlatých
klan - aliance je dočasný spolek hráčů v jedné lize, když liga skončí, aliance a její fórum se smaže; proto jsou ve hře klany, ty jsou trvalé, mají trvalé bodování a mohou mít stovky členů; ve hře je mnoho klanů, záleží na tobě, kterému klanu pošleš přihlášku; pak čekáš, zda-li tě velitel klanu přijme
klasické ligy - jsou nenáročné, herní kola dostáváš každý den o půlnoci a máš pak celý den k jejich odehrání
klíč - pro vstup do vyšších placených lig (různé druhy a ceny klíčů, kupují se za DEky)
klíč pro vstup do arény - služba, 12 DEKů - správce ti za tučný poplatek prodá klíč od arény; vstup do arény s protivníkem co nejrychleji, neboť ji můžou jiní vládci obsadit; platnost je půl roku; klíč lze použít pouze 1x
klíčky - jméno a heslo vládce
kodex - kodex hráče DE, kodex cti, měl by být dodržován; najdete ho na této adrese
kouzelná hůl - služba, 7 DEKů - za poplatek ti zapůjčí zaklínač z Prokleté věže kouzelnou hůl, síla každého kouzla seslaného tebou se zvýší o 30% (hůl zvedá sílu jako jedna z magických věží); vrátit ji musíš za 30 dnů
kradení (level hrdiny) - hrdina krade při všech typech útoků, které byly úspěšné; tato vlastnost neplatí na neobsazené země; za každý level se zvýší o +1 procento částka ukradená soupeři; level kradení zvyšuje hrdinovi šanci vniknout do krypty
krajník - obranná jednotka rasy hobitů (verbování 22 zlatých, žold 3 zlaté, útok 2, obrana 2)
krmit - krmit mága, ekonomické rasy vydělávají spoustu zlata do pokladny, zlato vybírá mág a roste rychleji
krupobití - kouzlo, cena 50 many - potluče úrodu a země má nižší produktivitu a tím i příjem peněz o 30%; příjem peněz nelze snížit pod 70%
krypty - krypty jsou místa na mapě, které mohou prozkoumávat pouze hrdinové; v kryptách může hrdina nalézt artefakty, zlaté, manu, opravit si artefakt a nebo získat level k některé vlastnosti; ale také může v kryptách poškodit artefakt, ztratit život či ztratit level k některé vlastnosti (neplatí u krypty s nebezpečností žádná)
kult - hráč který má 7 VMV, může založit kult, pokud mu kult podpoří 35% zemí, může útočit na DE z jedné ze zemí, kde má VMV postavenou